ختم دادگاه ...
بالاخره ساعت ۱۱/۳۰ داخل دفتر دادگاه شدم
صحبتهایی با رییس دادگاه کردم
لایحه دفاعیه تقدیم کردم
مقرر شد دادگاه از دفتر خانه مربوطه که در جریان تخلف شاکی و ژرف دعوا ، قرار دارد ، استعلام بگیرد
که بنظر میرسد بر مبنای گواهی دفتر خانه مربوطه
و اعلام تخلف و کتمان حقیقت و اخذ گواهی غیر قانونی
پرونده در مرحله اول بنفع من بسته شود
البته در هر صورت امکان تقاضای تجدید نظر برای طرفین وجود دارد
بعد از ثبت پرونده حدود ۱۲ از دادگاه خارج شدم
+ نوشته شده در شنبه نوزدهم فروردین ۱۳۹۶ ساعت 15:23 توسط آقا جون (جویا ) ...
|
به رنگ آبی لاجوردی دریا و آسمان انتظار بی انتها ...