دیروز خیلی درگیری اداری و دادگاه و ..‌. داشتم 

شنبه هم دادگاه اصلی دارم 

چند سال قبل یک واحد مسکونی از یکنفر خریدم

بعد درگیر مشکلات قضایی و شکایت و ... شدیم 

نهایتا من ایشان را محکوم به زدن سند و تحویل ملک کردم 

سند زده شد و‌ملک را تحویل گرفتم

او هم طبق قانون حکم گرفت و‌ کل مبلغ را یکجا بحساب ریختم و مشکل تمام شد

ولی ایشان دست به ترفند ی شبه کلاهبرداری زد

از دفترخانه ای در ساری نامه ای گرفت مبنی بر عدم انجام معامله  در آن دفتر خانه 

در حالی که صورتجلسه داشتیم که دفتر خانه ی ما بدلایلی در تهران باشد 

ایشان با همین نامه یک مرحله بنده را محکوم به پرداخت ۲۰ میلیون کرد و گرفت 

و از دفتر خانه نامه ای گرفتم برای دادگاه صادر کننده ی حکم مبنی بر اینکه چون آن آقا نامه ی صورتجلسه و توافق فی‌مابین جهت تغییر دفتر خانه از ساری به تهران را کتمان کرد و باطلاع مسیول دفتر خانه نرساند ، دفتر خانه اشتباها و بر اثر نیرنگ و فریب ، چنین گواهی صادر کرده است  

لذا گواهی دفتر خانه غیر قانونی می‌باشد که هنوز در دست بررسی ست 

ولی نامبرده بر اساس همان حکم مجددا ادعا ی مبلغ ۱۲۱ میلیون نموده 

برای صبح شنبه ۱۹ فروردین دادگاه داریم 

با توجه به نامه ی دفتر خانه بنظر می‌رسد این مرحله ایشان موفق نشود 

به هر حال پناه بر حضرت دوست 

می کشد ما را به هر جا میل اوست 

شنبه سفید خواهد بود یا سیاه 

بعدا صدایش در می آید ....